Spring naar inhoud

Stemmen

0
0
0
0
0
0
Aantal stemmen voor het plan: 5 van de 100.

Status

Liken en reageren kon t/m 6 oktober

Als er toch naar bexlaan Leidsevaart ook 30 km !!

Door:
24 december 2021

Handhaven of drempel

Waarom geen extra drempels want 30 km houd niemand zich aan op Leidsevaart!
Er waren extra drempels maar die zijn weer weg gehaald toen de weg naar Vogelenzang klaar was

Argumenten

Argumenten voor

| 4 januari 2022 18:18

De drempel /plateau die toegang geeft tot het gedeelte van de Leidsevaart tussen station en spoorbrug zeker handhaven.
Deze constructie remt de snelheid af zorgt er voor dat meer verkeer via de Bekslaan rijdt in plaats van rechtdoor, over de Leidsevaart. Al jaren strijden wij voor meer veiligheid, d.w.z. handhaving 30 km. Er is al een drempel verdwenen (ter hoogte van de Bartenbrug), we willen zeker niet dat er met de nieuwe plannen weer een drempel verdwijnt!

| 29 januari 2022 11:46

Een flitspaal werkt nog beter die heen en terug verkeer controleert, een digitale is de mooiste oplossing, de snelheden die nu gereden worden zijn ronduit belachelijk 80 km is geen uitzondering!



| 19 januari 2022 13:58

Zeer mee eens. Het moet duidelijk blijven (of liever nog: duidelijker worden) dat de Leidsevaart-Zuid hier niet de doorgaande weg is. Gaarne handhaven van hoge drempel ter hoogte van voormalig station!

| 29 januari 2022 11:50

Niet iedereen is gecharmeerd van drempels ivm trillingen in huis en handhaven werkt niet omdat daar geen capaciteit voor is, 1 digitale camera die heen en terug rijdend verkeer controleert is voldoende.



| 19 januari 2022 16:02

Helemaal mee eens. Handhaven de drempel die er nu ligt en graag nog meer snelheidsremmende maatregelen op de Leidsevaart. Ik word gek van al die hardrijdende auto’s ed voor mijn deur. Niet normaal gewoon! En OOK de bussen met passagiers houden zich NIET aan de 30km! De Leidsevaart is GEEN doorgaande weg. Deze is bedoeld voor bestemmingverkeer.



Argumenten tegen

Nog geen reacties geplaatst

Uiteraard wordt deze brug veilig en volgens de geldende veiligheid standaarden gebouwd. De presentatie van deze 3 varianten is globaal, het detailniveau zit hier nog niet in. Het ging in dit stadium puur over de uitstraling van de brug. Er komen bijvoorbeeld nog kabels en/of gaas voor de openingen. Hetzelfde geld voor andere veiligheidsmaatregelen zoals bebordingen en afrasteringen. Dit wordt in een later stadium in detail uitgewerkt.

 

Login om verder te gaan




refresh

Cancel